Link do zewnętrznego obrazka
Niecierpliwie czekałem w swojej ławce na pojawienie się Kathe, jednak nic takiego nie nastąpiło. Zasmuciłem się jej nieobecnością, jednak właściwie byłem na to przygotowany. Ostrzegała, że może jej nie być. Mimo to przez całą lekcję siedziałem jak na szpilkach, zastanawiając się gdzie może być. W domu? A może dyrektor wezwał ją w sprawie molestowania albo naszej ucieczki ze szkoły? Mi też oberwało się za to drugie, ale nie miałem większych problemów, bo jestem "świetnym uczniem, a poza tym to pierwszy i pewnie ostatni raz". Z nią może być jednak inaczej, bo opuściła także następny dzień. Wierciłem się zdenerwowany na krześle, nie wiedząc co robić. Nie miałem jej numeru, więc nie mogłem do niej napisać ani zadzwonić. Zostaje mi tylko poczekać do popołudnia, bo może mimo nieobecności w szkole na korepetycje do mnie przyjdzie.