Zgoda na rozpoczęcie - brak.
Przeczytanie prośby o zgodę, wysłanej 26,04,2014 - brak.
PS: Dziękuję za pomysł z przemówieniem
Niedziela, godzina 18.oo
Nagle znikąd, wszędzie rozległ się modelowany głos schodzący z sopranu po bas i z basu po sopran, a głosił:
"Witajcie moi mili. Ludzie was wygnali. Wykurzyli was z waszego własnego, rodzimego domu. Miejsca, które przecież należy do was! Przyjęliśmy was tutaj, gdyż tutaj macie szansę na powrót. Uczcie się, żyjcie, a gdy będziecie gotowi, o powrót zawalczyć, przyjdźcie do mnie - o ile mnie wcześniej znajdziecie. Będziecie ze mną walczyć i jeśli mnie pokonacie, to będzie oznaka, że możecie wrócić wreszcie do domu."
***
SPRAWY TECHNICZNE - pytania przyjmuję na PW
NOWA MAPA!
Zielone tło, to lasy, trawy, kwiaty - poza mapą znajdują się lasy, góry, wzniesienia.
Oto plan :
UWAGA! ZMIANY!Kod:
Arealogia - nauka o terenie. Wykorzystanie terenu, jego właściwości, plusy i minusy. Karta postaci NPC; str 7, post #164
Polimorchia - inacz. transmutacja.
Zoologia - nauka o zwierzętach... magicznych raczej.
Treser większ. - lekcja u tresera zwierząt większych, wraz z pupilami.
Treser mniej. - lekcja u tresera zwierząt mniejszych, wraz z pupilami.
Zielarstwo - nauka o biożyciu [roślinkach] planety.
Runy - nauka języka starożytnego [coś jak język angielski u nas].
Homologia - nauka o ludziach, ich tradycjach, naukach, zachowaniu.
Walka - lekcja wysiłkowa - nauka walki wręcz.
Astronomia - nauka o gwiazdach.
Lekkoatletyka - lekcja wysiłkowa - skoki wzwyż, o tyczce, biegi, rzut piłką, etc.
Eliksiry - lekcja tworzenia eliksirów i nauka o nich [wybaczcie, nie chciało mi się tego już poprawiać, ale mówcie na to alchemia >.<]
Mitologia - nauka o mitach, legendach, oraz o historii waszych ras.
Magia pierw. - Magia pierwszego starcia - magia opierająca się na walce i obronie "fizycznej".
Wróżbiarstwo - Astrologia - para nauka astronomii, dzięki której można "przewidzieć" przyszłość.
Taniec - lekcja wysiłkowa - głównie ballet, lecz czasem i inne gatunki tańca.
Magia - magia penetracyjna i ochronna - magia psychiczna i niewymierna.
Łucznictwo - lekcja wysiłkowa - trenowanie strzelania z łuku.
Szermierka - lekcja wysiłkowa - lekcja walki bronią białą, głównie floretem i kataną.
Dodatkowe NPC:
Barman - Właściciel baru. Karta postaci NPC; str 6, post #142
Kelner - Leniwa menda, która jest głównym dostawcą informacji. Karta postaci NPC; str 6, post #128
Dziwne cuś - Bardzo uczynne i pomocne, ale niezrozumiałe. Karta postaci NPC; str 7, post #155
Kółka, musicie sami założyć, a następnie wybrać nauczyciela, do którego się z zgłoszeniem udacie.
Plan lekcji będzie widniał na głównych drzwiach szkoły. Nie ma w niej sekretariatu - nauczyciele sami sobie rządzą - taka swawolka. Jedyny kto może im rozkazywać, to M.Harold, a do niego to raczej nie macie możliwości pójść jakby co na skargę.
Jeśli chodzi o kadrę, to ich karty postaci będą się pojawiać dopiero, jak kolejno będziecie ich odkrywać - to samo tyczy się barmana, ale już sprzedawców na targu i w sklepie nie [;P]. Też kiedy ich spotkacie, pojawi się karta, ale prawie bez jakichkolwiek danych - musicie sami je najpierw odkryć, a wtedy będą one [KP] uzupełniane ;*.
Bar otwarty 25 godzin na dobę, 8 dni w tygodniu, sklepik otwarty między 5, a 6 rano, a targ jest zwykłym placem z stoiskami, które są dla was zarówno z jednej jak i drugiej strony kasy. W mieście panuje całkowicie nieznana waluta - później ją poznacie.
Trzy osiedla, to inaczej trzy budynki, różnych kształtów, z pokojami - jak akademiki szkół. Pokoje dwu/trzyosobowe. Drzwi są wszystkie otwarte, więc po prostu wybieracie sobie - jest was niewielu, to może być nawet że jedna osoba mieszka w jednym trzy osobowym pokoju, jeśli wam pasuje. Też zawsze w trakcie możecie się przenieść. Drzwi mają zamki, ale nie mają dziurek od klucza, a tym bardziej kluczy, tak więc puki co drzwi macie wszyscy otwarte.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ, ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY I PROSZĘ O MODLITWĘ ZA MNIE, ABY MNIE NIE ZABLOKOWANO ZA TO POSUNIĘCIE XD.
Ostatnio zmieniony przez Minwet (06-08-2014 o 13h23)