Link do zewnętrznego obrazka
FABUŁA
Na dalekim północnym wchodzie Polski, w małym miasteczku niedaleko Suwałk, postanowiono otworzyć nową placówkę edukacyjną - gimnazjum, konkretniej rzecz ujmując. Problem w tym, że finansowania szkoły odmawia lokalny urząd miasta, twierdząc, że jest to przedsięwzięcie zbyt ryzykowne finansowo. Gimnazjum dostaje rok, aby udowodnić, że będzie dobrą inwestycją.
O CO CHODZI?
Wcielamy się w role nauczycieli, którzy próbują uratować nowo otwartą szkołę (jakby nie patrzeć, ich miejsce zatrudnienia) przed zamknięciem. W tym celu biorą udział w różnego rodzaju projektach, organizują konkursy i wycieczki, mające zachęcić uczniów do chodzenia do szkoły i przede wszystkim; ciekawie nauczają trzy klasy pierwsze.
SPIS POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH
*Podziemia:
No number - szatnie
01 - gabinet pedagoga/psychologa
02 - gabinet pielęgniarki
03 - sklepik i stołówka szkolna
*Parter:
1 - gabinet dyrektora
2 - sekretariat
3 - biuro zastępcy
4 i 5 - pracownie języka polskiego
6 - pracownia historyczna, wos
7 - pracownia muzyczna, wdż
8 - sala gimnastyczna
*Pierwsze piętro:
9 - pracownia plastyczna, edb
10 - pracownia j. niemieckiego
11 - pracownia informatyczna
12 - pracownia chemiczna
13 - pracownia geograficzna
14 - pracownia biologiczna
*Drugie piętro:
15 - pracownia fizyczna
16 - pracownia matematyczna
17 - pracownia techniczna, religia
18 - świetlica szkolna
19 i 20 - pracownie j. angielskiego
21 - pokój nauczycielski
ROLE
Grono pedagogiczne (podzieleni na zespoły) i pracownicy szkoły
1. Dyrekcja
1.1 Dyrektor szkoły (historyk) ~ Konrad Kruk-Kruszewki ~ KimKas
1.2 Wicedyrektor (fizyk) ~ Marek Stajer ~ @Jula97
2.Zespół humanistyczny
2.1 Nauczyciel języka polskiego (wych. kl. IA) ~ Kacper Sochacki ~ Iremi
2.2 Nauczycielka języka polskiego ~ Joanna Czerwińska ~ Sszyszka
2.3 Nauczycielka historii (i wosu) ~ Izabela Rogutna ~ Asuu
3.Zespół lingwistyczny
3.1 Nauczycielka j. angielskiego (wych. kl. IB) ~ Klarysa Rosek ~ Nieve
3.2 Nauczyciel j. angielskiego ~ Celestyn Cypricz ~ Rishimoto
3.3 Nauczycielka j. niemieckiego ~ Kinga Wieczorek ~ eufrozyma
4.Zespół matematyczno-techniczny
4.1 Nauczyciel matematyki ~ Aleksy Wawryniuk ~ Nieve
4.2 Nauczyciel techniki (i informatyki) ~ Michał Brazak ~ chorino
5. Zespół przedmiotów ścisłych
5.1 Nauczycielka biologii (wych. kl IC) ~ ~ Rosemary5
5.2 Nauczycielka chemii ~ Michalina Tulikowska ~ Meilene
5.3 Nauczyciel geografii ~ Waldemar Kaniewski ~ Iremi
6.Zespół artystyczny
6.1 Nauczyciel muzyki ~ Lambert Wójcik ~ @Jula97
6.2 Nauczycielka plastyki ~ Laura Zając ~ Enigma0
7.Zespół wuefistów
7.1 Nauczycielka w-fu (i edb [edukacja dla bezpieczeństwa]) ~ Adrianna Kuliszewska ~ Misa-chan1906
8. Nauczyciele zajęć nieobowiązkowych
8.1 Ksiądz ~ Misha Nantis ~ Likoris
8.2 Nauczycielka wdż (wychowanie do życia w rodzinie) ~ Honorata Wośkowiak ~ MaMiMuMeMo
9.Role epizodyczne, czyli pracownicy szkoły
9.1 Pielęgniarka szkolna ~ SunKyu Park ~ Rosemary5
9.2 Pedagog/Psycholog szkolny ~ Sylwia Kowalska ~ MaMiMuMeMo
9.3 Sekretarka szkolna ~ Anastazja Kozłowska ~ KimKas
9.4 Pan woźny, który jednocześnie robi za sprzątaczkę ~ Kevin Kapelusznik ~ KimKas
9.5 Opiekunka świetlicy szkolnej ~ Katarzyna Tuszyńska ~ Whitewind
*W tej chwili nabór jest: ZAMKNIĘTY*
REGULAMIN
1. Ogólny regulamin forum i działu RPG.
2. Akcja zaczyna się 31 sierpnia, radą pedagogiczną, w czasie której następuje rozdanie planów lekcji i zgłoszenie dyrekcji listy zajęć pozalekcyjnych (np. nauczyciel polskiego - koło teatralne, nauczyciel muzyki - chór szkolny, itp., itd) oraz informacjami na temat przebiegu uroczystości rozpoczęcia szkoły, a kończy radą pedagogiczną godzinę po uroczystości zakończenia roku szkolnego.
Poza tym akcja rozgrywa się w przerwach między lekcjami, w czasie tzw. okienek - głównie w formie rozmów między nauczycielami/pracownikami szkoły.
!!! Wyjątek: zajęcia pozalekcyjne, wycieczki szkolne i dyskoteki. Tu macie pełną dowolność w opisywaniu akcji.
!!! Nie opisujemy życia prywatnego naszych postaci, jedynie zawodowe.
!!! Sami decydujecie, w którym momencie należy zmienić dzień, miesiąc, nie musicie mnie pytać o zgodę ;>
3. Wygląd postaci dowolny.
4. Postacie w wieku po-studyjnym lub wyższym.
5. W rolach jest napisane nauczyciel/nauczycielka - bardzo proszę o niezmienianie płci.
6. Nasze postacie mogą się kłócić - my nie.
7. Jedna osoba może wziąć max. 3 role.
8. KP można zmienić w dowolnym momencie, proszę jednak aby uzupełnić przynajmniej podstawowe informacje w przeciągu 2 dni od zgłoszenia.
9. Wszelkie pytania, zażalenia, dłuższe (powiedzmy, że przez dłuższe rozumiemy tydzień lub więcej) nieobecności i kłótnie między graczami proszę kierować do dyrekcji (w osobie: KimKas) w wiadomości prywatnej.
WZÓR KP*
/Imię\
/Nazwisko\
/Wiek\
/Płeć\
/Rola\
/Wygląd\
/Charakter\
/Ciekawostki\
*Oczywiście, jeśli chcecie dopisać coś jeszcze, nie widzę przeciwwskazań.
Nowe gimnazjum w mieście zaprasza! :>
Ostatnio zmieniony przez KimKas (08-03-2015 o 23h02)