Całkiem fajny,ale nie za bardzo w moim typie...
7/10
Geralt, nie będąc pewien, czy czarodziejka magicznie czyta w myślach, czy wyłącznie trafnie zgaduje, milczał, uśmiechając się krzywo. Magia wymaga czasu.
Strony : 1 ... 3 4 5 6 7 ... 64
Całkiem fajny,ale nie za bardzo w moim typie...
7/10
Śliczny masz avek. Piękne kolory i te oczy *-* 10/10
Nie przepadam za piłką nożną, ale do samego Ronaldo nic nie mam
Trochę nie podoba mi się te ujęcie 7/10
Pomimo, iż nie przepadam za czarno-białymi avatarami to ten naprawdę przypadł mi do gustu. Po prostu Me Gusta 10/10
Piękności, nie mogę oderwać oczu od tych oczu. ♥ 10/10
Fluttershy uwielbiam za jej głos i całą resztę 10/10
Od zawsze uwielbiam białowłose panienki, a Twoja jest na dodatek tak słodka i anielska *.* 10/10
Kocham twój awatar! Jest taki słodki i dziewczęcy :3 Uroczy 10/10
Nie znam się na piłce nożnej, nie podoba mi się ten piłkarz jako mężczyzna, a poza tym ma on z pewnością dużo lepsze zdjęcia 1/10
Fajny, podoba mi się różowy kwiat na ciemnym tle 10/10
Ostatnio zmieniony przez nina208 (28-01-2014 o 21h16)
śliczny avek, lubię takie pozy baletowe oraz piękne są te kolorki po prostu 10
Zacznijmy od tego, że ani jeden z tego zespołu mi się nie podoba. Każdy z nich jest, albo bardziej wyostrzony, albo bardziej wyblakły,co tworzy dziwny efekt, który niezbyt wchodzi w mój gust. Plusik za kolorystykę, gdyż nie jest wymieszana. I całkiem ciekawy jak na av. 8/10
Dziwny, nie podoba mi się. 4/10
Minene! Uwielbiam ją jako jedyną z całego Mirai Nikki. Jednak zdjęcie nie pasuje zbytnio na avatar. 8/10
10/10 bo Felek *o*
Komiczna. I, ekhem, twarzowa. Od razu poprawia humor.
10/10
Fluttershy xD Jak widzę tę mordkę i to jeszcze w takim... stanie (?) to, aż uśmiech wlatuje mi na twarz :3 Mym skromnym zdanie avatar potrafi no rozbawić i pocieszyć, ale to może tylko przez to, iż wiem kogo on przedstawia xD Dobra nie ważne... podoba mi się, choć jak dłużej popatrzę to robi się przerażający xD
10/10