Steno, pokażesz treść smsa? Bo ja zawsze dostawałam, a potem się okazało, że są różne wersje wiadomości (pewnie zależy od operatora) i w jednej wersji kod był, a drugiej nie.
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
#702 08-11-2015 o 23h14
Ja nigdy nie dostawałam żadnego kody przez SMS ;-;
#703 08-11-2015 o 23h15
Ja też nie, więc wpisałam jako kod ; T.
Bo w końcu to musze im odesłać T żeby dostać MM
Więc chyba o to chodzi.
#704 08-11-2015 o 23h16
No ja akurat zawsze dostawałam jakiś kod xd w ogóle pierwszy raz dostałam SMSa zwrotnego o tej treści:
nie chce mi się robić screena xd
Kurcze, niech dają hajs, bo nie chce mi się z tym bawić XDDD
Ostatnio zmieniony przez Steno (08-11-2015 o 23h17)
#705 08-11-2015 o 23h20
To może ja dodam screena jak zawsze przebiegła transakcja w moim przypadku (operator orange).Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
#706 09-11-2015 o 00h20
O ile dobrze kojarzę kody były wcześniej, ale od dłuższego czasu jest właśnie ta metoda z literką T. Nie wydaje mi się żeby każdy mógł mieć inaczej, chociaż... kto ich tam wie xD
Tak właśnie się zastanawiam, czy przypadkiem nie za mało szczególową wiadomość wyslalam do supportu, ale tak czy siak chce te 2x..
It's you even if i die.
Link do zewnętrznego obrazka Link do zewnętrznego obrazka Link do zewnętrznego obrazka
#707 09-11-2015 o 00h24
Jak sama doładowywałam sobie konto a było to dawno to wtedy przychodziły kody zwrotne ale w screenie, w którym podała Iremi takowego nie ma. Kod przychodził wraz z drugim SMS i był to bodajże sześciocyfrowy kod typu: KTG654.
Wydaje mi się, że najlepiej będzie podać godzinę i oraz kwotę za ile doładowałyście.
#708 09-11-2015 o 01h05
Ryuu, ja też tak miałam. Ale dawno nie doładowywałam, mogło się zmienić. XD
#709 09-11-2015 o 01h34
Ja pierwszy raz doładowałam jakiś rok temu i wtedy transakcja przebiegała identycznie jak na tamtym screenie .-.
#710 09-11-2015 o 09h58
Mam ten sam problem. Też mi nie podwoiło.
Z początku była wersja z kodem, a potem z odpisaniem o treści T.
I zawsze wszystko przebiegało dobrze - niezależnie od wersji. Tym razem nie.
Nie mogę napisać do supportu, bo nie dostałam w sms'ie kodu, bo to ta wersja z T jak pokazała na screenie Iremi.
I teraz nie wiem co i do kogo mam napisać by rozwiązano ten problem.
#711 09-11-2015 o 10h50
Mnie odpisali, ze trasakcja zakonczona pomyslnie i zeby niby czekac 24h na dodanie pieniedzy... Ale pisałam do supportu z paypal. A nasz to...
#712 09-11-2015 o 10h59
Spróbujcie napisać do supportu MF w "Inny problem". Dodać, że nie podwoiło MM przy HH, nr telefonu. Miałam to samo na angielskiej, odpisali i dodali MM po kilku dniach.
When the night was full of terrors And your eyes were filled with tears
If you think adventure is dangerous, try routine - it is lethal
as the sky's falling down it crashed into this lonely town
it's pretty clever, but it's got no soul
[img]https://i.imgur.com/1dzp4zx.g
#713 09-11-2015 o 11h02
Cóż, ja wpisałam byle co, a potem w treści wiadomości skasowałam to byle co, co wpisałam, i napisałam swoje. Wiadomość ode mnie wysłana (acz oczywiście zapomniałam o podaniu dnia i godziny), teraz tylko czekać na odpowiedź. Wam też radzę tak zrobić, przy poprzednich problemach z bankiem, po wymianie kilku wiadomości udało mi się odzyskać pieniądze. (Był to problem innego typu, ale myślę, że zasada ta sama.)
#714 10-11-2015 o 09h49
Czy komuś już pomogli?
#715 10-11-2015 o 10h22
Mi jeszcze nie. Ponad to moje wiadomości chyba do nich nie docierają..
Ostatnio zmieniony przez Nerra (10-11-2015 o 10h28)
#716 10-11-2015 o 12h22
Mi też na razie nie. Mha, gdy ostatnim razem (Z rok temu? xD) pisałam do nich, dobry tydzień zwlekali z odpowiedzią. Pewnie dużo ludzinek do nich pisze. Albo mają dużo roboty. Albo po prostu są leniami. xD
Ostatnio zmieniony przez Pineapple (10-11-2015 o 12h22)
#717 10-11-2015 o 12h47
Spokojnie support wam odpisze ale musicie się uzbroić w cierpliwość.
Ja jak miałam problem z doładowaniem to po jakimś czasie dostawałam tą ilość MM jaka powinnam dostać od razu i dopiero wtedy wchodziłam w bilet i tam było napisane, że sprawa została pomyślnie zakończona.
#718 10-11-2015 o 13h11
Ryuu, tyle że mi cały czas automat wysyła wysyła coś takiego ''Wysłałeś nam już wiele wiadomości. Poczekaj na rozwiązanie obecnych problemów zanim zgłosisz nowe.'' i tak od kilku miesięcy
#719 10-11-2015 o 13h14
Nerra, a zgłaszałaś coś wcześniej? Może nie zamknęli biletu albo nie rozwiązali starej sprawy...
#720 10-11-2015 o 13h25
Prędzej nie zamknęli biletu .Bo wszystko co zgłaszałam jest już zrobione
#721 10-11-2015 o 16h21
Nerra Musisz napisać im maila na ; support@beemoov.com
Tak też można wysyłać nowe bilety, wiem, bo kiedyś przez stronę nie szło.
#722 10-11-2015 o 16h35
Właśnie pisałam na tego maila i dalej to samo.
#723 15-11-2015 o 17h01
Doczekałyśmy się! Niestety, ja raczej nie skorzystam
#724 15-11-2015 o 17h02
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale znów mamy HH ;> Ostatnio coś hojnie sypią, pewnie liczą na zarobek przed Świąteczną Krainą.
#725 15-11-2015 o 17h05
O. Znowu HH. Nie, dziękuję, poczekam, aż mi najpierw dadzą moje miss monety. >.> Już tydzień czekam na odpowiedź, a tu nic!
Ostatnio zmieniony przez Pineapple (15-11-2015 o 17h05)