Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
"Zgodnie z prawem i mocami nadanymi mi przez siły natury oraz pierwszą z magów Galatiele składam uroczystą i oficjalną na kraj cały przysięgę. Nigdy nie wykorzystam swej mocy, by szkodzić, zabijać czy też działać tylko z korzyścią osobistą.
Na siły żywiołów przysięgam kraj swój przed najazdem wrogich frakcji chronić.
Na krew moją przysięgam słabszym i cierpiącym pomagać i nie czerpać z tego osobistej korzyści.
Na moc nekromancji przysięgam należytą cześć zmarłym składać.
Na magię chaosu wrogom gildii szkodzić.
Na moc życia, nie zabijać a leczyć.
Na duszę moją i moce pozostałe przysięgam wieczną służbę Gildii Magii, choćby życie moje było przez to zagrożone, choćbym urazu trwałego czy śmierci doznał. "
...
Teveren kraj słynący z zamiłowania do magii, cudownych owoców Galatielii oraz wielkiej i potężnej Gildii Magów. Prawo Tereveńskie opiera się całkowicie na magii i czarodziejach. Najważniejszym punktem prawa jest to, że w wieku lat 16 każde dziecko, niezależnie od pochodzenia, klasy, majątku musi uczestniczyć w testach magicznych w stolicy. Sprawdzenie mocy magicznej u dzieci trwa pełne trzy dni i trzy noce po czym albo wracają do domu, albo po oficjalnym złożeniu przysięgi zostają adeptami. To ostatnie spotkało pewną młodą dziewczynę, która po pewnym czasie spędzonym w akademii dla młodych czarodziejów odkrywa coraz więcej sekretów Gildii. Nie wszystko jest takie jak uczono ją za młodu, a organizacja która miała być wybawieniem staje się ciemiężącym mieszkańców pasożytem. Jednak oficjalnie nikt o tym nie mówi, wszyscy za bardzo się boją. Gdy tylko natrafiła się okazja dziewczyna ukradła dokumenty zagrażające skorumpowanym magom i znika gdzieś na zatłoczonych ulicach stolicy. Tam uciekając przed inkwizytorami zostaje uratowana przez tajemniczego chłopaka. On ukazuje jej zupełnie inny świat, ukryty głęboko pod miastem w podziemnych tunelach. Miejsce, którego oficjalnie nie ma, ludzi których nie powinni istnieć, wyrzutków społecznych i pozornych szubrawców. Dziką Gildię której celem jest zniszczenie pasożytniczej organizacji jaką stała się prawdziwa Gildia Magów. Jednak ani jedna, ani druga strona nie ma zamiaru poddać się bez walki.
Link do zewnętrznego obrazka
# Moce Magiczne - po za standardowymi mocami magicznymi takimi jak rzucanie zaklęć, tworzenie eliksirów i innych sztuk znanych magii każdy czarodziej posiada jedną zdolność wywodzącą się z pięciu sił wyższych czyli : Natura, Chaos, Śmierć i Życie, oraz Pozostałych do których zalicza się magię krwi, transmutację oraz jasnowidzenie.
# Gildii Magów - organizacja powołana przez przodków, funkcjonuje od ponad 600 lat. Oficjalnie ma służyć pomocą i dbać o dobro ludzi...z czasem jednak stało się inaczej.
# Dzika Gildia - organizacja postała około 20 lat temu, składa się z osób ściganych za "ciężkie przestępstwa" przez oficjalną Gildię. Chroni ludzi najbiedniejszych uciskanych przed bezwzględnych magów organizacji,
# Zapomniane Miasto* - Ukryte głęboko w podziemiach miasto starej cywilizacji o którym praktycznie nikt nie pamięta. Stało się centrum Dzikiej Gildii oraz ostoją dla uciśnionej społeczności.
# Teveren* - Potężne i wspaniale rozwinięte państwo magii, nauki, handlu oraz wszelkich usług. Mimo iż opiera się głównie na magii, naczelni wynalazcy oraz inżynierowie wspólnie z magami robią wszystko by ułatwić życie niemagicznych mieszkańców kraju. Koniecznie przeczytaj
(* - klik)
Link do zewnętrznego obrazka
Link do zewnętrznego obrazka
1. Przestrzegamy ogólnego regulaminu forum i działu OG
2. Post minimum raz na tydzień - znikasz info mile widziane
3. Jestem mistrzem gry, zmieniam pogodę, bieg historii itd...
4. KP według wzoru, można dodać coś od siebie
5. Zgłoszenia przyjmuję na PW
6. Wszelkie spory rozwiązujemy na PW
7. Minimum 5 linijek tekstu, nie porzucamy wątku, odchodzisz proszę o info.
8. 48h na kartę postaci / nie możesz napisz zrozumiem.
9 Wygląd M&A, art itp.
10. Jam jest GM, a Madelleinee strażnikiem Terevenu ~ obie mamy prawo zmiany fabuły, pogody, upomnienia kogoś za naruszanie regulaminu itd.
11.Miłej zabawy
Link do zewnętrznego obrazka
Tu w zasadzie pozostawiam wolną rękę. Jeśli chcesz dołączyć i masz pomysł na rolę zapraszam na PW
1.1 Dziewczyna ~ majkel325 jako Miriam Euralia Maja Leinster Mag ognia.
2. Członkowie Dzikiej Gildii
2.1 - Przywódca Dzikiej Gildii ~ Ikuna jako Edan Ravelin Colville Mag krwi.
2.2 - Kasta żywiołów - Oliwkaa jako Aria Viveka Narnell Mag wiatru
2.3 - Medyk Dzikiej Gildii - Missia44 jako Louise Salomon
Mag posiadający Dar Archanioła
2.4 - Wykonawcy "zleceń" - Sszyszka jako Zeycan & Sadiye Magowie śmierci
2.5 - Dziewczyna od przesłuchań - rozali10 jako Veronique Cromwell Mag Chaosu
2.6 - Szpieg - DoniaClementina - jako Ferris de La Blanc Mag lodu
3. Członkowie Oficjalnej Gildii ( jeśli znajdą się chętni)
3.1 - Siostra 2.1. ~ Nieve jako Lavena Siofra Colville. Mag krwi.
3.2 - Kapłan II stopnia ~ Ikuna jako Letus Xavier Varia Mag śmierci
3.3 - Kasta żywiołów ~ rozali10 jako Clover Rousseau Mag wody
3.4 Łowca głów / Inkwizytor ~ DoniaClementina jako Julius Fanbald Mag chaosu
3.5 Asystent przewodniczącego kasty transmutacji - Madelleinee jako Kirua Murray Mag transmutacji
3.6 -Kasta iluzji ~Andrew jako Myra Cardwell Mag iluzji
3.7 - Rozpieszczona córka przywódcy kasty - Lynn jako Flaris
Link do zewnętrznego obrazka
II Godność II
II Moc II
( wybieramy jeden rodzaj mocy. Jeśli wybieramy Pozostałe również jedną.)
II Wiek II
II Data urodzenia II
II Orientacja II
II Aparycja II
( można wymienić w punktach)
II Chatakter II
II Ciekawostki II
* można dodać coś od siebie, ale prosiła bym, by nie odejmować nic z podstawy
Link do zewnętrznego obrazka
Ostatnio zmieniony przez Ikuna (25-09-2016 o 18h48)