Link do zewnętrznego obrazka
Brakuje nam tutaj dwóch postaci męskich...
Link do zewnętrznego obrazka
Trochę o fabule i o czym to jest....:
Agenci prowadzą podwójne życie. Oficjalnie niczym nie różnią się od innych – chodzą do szkoły, pracy, mają kolegów w swoim wieku. Po prostu nic budzącego podejrzeń. Jednak nie tylko to się działo. W drugim życiu, byli oni… są, agentami tajnej organizacji polującej na nadnaturalne istoty. Podobno historia agencji sięga dalej niż średniowieczna Anglia… ale to tylko pogłoski. Wiele legend z tamtych czasów opowiada o elfach, wampirach, zmiennokształtnych, czarnoksiężnikach, czy innych potworach, na które ludzie nie mogli pozostać obojętni – powstała więc ta organizacja.
Z początku, cała ta organizacja składała się oczywiście wyłącznie z ludzi. Z czasem jednak, osoby „wyższe” zaczęły zauważać korzyści wynikające z kontrolowania tych istot i wykorzystywania ich do własnych celów. Z początku próbowano wykorzystywać do tego dorosłe osobniki, jednak szybko próby okazały się trudne do zorganizowania. Znaleziono więc na to rozwiązanie i tak rozpoczęły się eksperymenty z małymi osobnikami – niedawno narodzonymi istotami, których rodziny były najpierw całkowicie wybijane przez agencję.
Jak później przebiegało to doświadczenie? Wychowywali ich jak ludzi. Wmawiali im, że ich umiejętności to wynik eksperymentów nad ich genami. Że zrobili to dla nich, aby w przyszłości mogli się zemścić na tych, którzy zabili ich rodziny, ich najbliższych – i nie dopuścić aby innych spotkało to samo.
Kolejno, kiedy takie osobniki dorastały i przechodziły odpowiednie szkolenie, były przydzielane do odpowiednich sekcj, następnie do czteroosobowych grup – zespołów, które potem żyją i polują razem do końca swego życia. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – a myślicie że skąd pochodzą czterej muszkieterowie? Z Disneylandu? Jasne…
Dodatkowo też dobieranie osób, do tych czteroosobowych grup, nie jest przypadkowe. Racja, już ustaliliśmy czemu czterech, więc teraz ustalimy jakich czterech. Wiatr, woda, ziemia, ogień – oto zasada jaką kieruje się agencja.
Wiatr – osobnik zwinny, i szybki. Pogodny duchem – przodownik w zabawach, unikaniu i uciekaniu, jednak nie można do tego przypisywać tchórzostwa, ponieważ jest ono tępione już podczas szkolenia.
Woda – przedstawiciel empatii i zamkniętej kłódki. Największy powiernik sekretów i informacji. Potrafiący się przystosować, zaadoptować do środowiska/zaistniałej sytuacji. Jak woda która potrafi wypełnić każde naczynie niezależnie od jej kształtu.
Ziemia – członek grupy który twardo stąpa po gruncie. Podczas gdy woda jest wypełnieniem, wiatr orzeźwieniem, ziemia jest fundamentem całego zespołu. To na niej reszta może się oprzeć, jak dom postawiony na pewnej skale. Ostoja spokoju i opanowania, a jego mocą najczęściej jest siła i odporność – fizyczna.
Ogień – to najgorszy osobnik każdej grupy. Zarazem jest on tym, który ich nakręca - jest określeniem celu – zarazem to on jest podlegany największej obserwacji. Najbardziej narwany i aktywny ze wszystkich, pcha się wszędzie i zawsze. No i nie zawsze wyjdzie to na dobre agencji…
Wracając do fabuły – szef jednej z sekcji stwierdził się przyszykować kolejną misję dla niedawno powstałej grupy. No niedawno jak na resztę, jednak w te grupy są łączeni możliwie jak najszybciej – choć po ukończeniu szkolenia dobranie jest już ostateczne. W każdym bądź razie nasi bohaterowie już wiedzieli co się święci. Mieli znakomite wyniki, a ich uszom doszły plotki o zbliżającym się do nich czymś większym. Na domiar złego – wisienka do tortu – już zostali zaproszeni na 17 do biura szefa.
Na razie pozostały tylko pytania – Co to za misja? Czy uda im się podołać? A może poznają prawdę o sobie… tego ja nie wie – jedynie możemy zobaczyć, jak potoczą się Wasze losy. ZAPRASZAMY...
Bez ciebie to opowiadanie nie ruszy... Więc jeśli ci treść zainteresowała i masz ochotę i czas do pisania ZAPRASZAMY my nie gryźmy tylko połykamy w całość.
PS Link jest ukryty w tytule
Jeśli gdzieś nie odpisuje długo proszę o wybaczenie i przypomnienie na PW PS zadaj mi pytanie ASK.fm
Link do zewnętrznego obrazka