Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 05-07-2015 o 08h53

Miss'na całego
GotyckaLolitw
''Hello, my dear. Kill me gently''
Miejsce: Ciastkolandia

Cześć. Nie wiem czy mnie znacie. /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/smile.png Kilka osób mnie już chyba widziało.. xD Można mnie znaleźć w sali gier. Nie umiem opowiadać o sobie, więc zadawajcie pytania.. Możecie też przeczytać opis. ^^

EDIT:
Oj, przepraszam /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/sad.png Jestem tu od dopiero stu dni, dalej jestem nowicjuszką.
Nie miałam zbyt dużo czasu, żeby to napisać, a co dopiero przeczytać miniregulamin.
Mogłam to zrobić kiedy indziej.. Więc napiszę te podstawowe rzeczy.

Na imię mi Roksana, chociaż wolę jak mówi się do mnie Roxy, albo jakoś inaczej. "Roksana" to tak za twardo. Jestem bardzo nie punktualną i nie rozgarniętą osobą. Łatwo się zamyślam. Jestem bardzo rozgadana, jeśli chodzi o osoby, które dobrze znam. Cały czas się potykam i wszystko przewracam. Moim hobby jest muzyka. Interesuję się Japonią. Mój ulubiony gatunek muzyczny to rock.

Ostatnio zmieniony przez GotyckaLolitw (05-07-2015 o 22h52)

Link do zewnętrznego obrazka

#2 05-07-2015 o 10h44

Miss'Superstar
Majerankowa
Beemoov ogarnij się

GotyckaLolitw - opis opisem, ale miniregulamin tego działu nakazuje powiedzieć coś o sobie w pierwszym poście...

Jakiej muzyki słuchasz? Lubisz czytać książki? Jaki jest twój ulubiony film?

https://66.media.tumblr.com/a79585b15b7fc52ce6d27f2f9814a19b/tumblr_inline_op9jh0YOA71t67szg_540.gif

#3 05-07-2015 o 15h03

Moderator
ErinBlack
...
Miejsce: Częstochowa

GotyckaLolitw napisał

Nie umiem opowiadać o sobie, więc zadawajcie pytania.. Możecie też przeczytać opis.

Część opisu można skopiować i umieścić tutaj, to nadal lepsze niż niestosowanie się do regulaminu działu.

"Do not take life too seriously, you will never get out of it alive."

Gdzie możesz mnie znaleźć?
ASK || SF