Hej
Zarejestrowałam się już jakiś czas temu ale dopiero teraz się przełamałam by napisać na forum.
Więc coś o mnie, jestem studentką z nadmiarem energi ( która kończy się podczas sesji ). Lubię horrory, które potrafią mnie wystraszyć tak, że boję się spojrzeć pod łóżko. Nie pogardzę również musicalami i komediami romantycznymi.
W wolnym czasie czytam (fantastykę i różne mangi), gram w Final Fantasy XIV bądź Wiedźmin 3, lub słucham muzyki głównie rock ( np. Black veil Brides, Aiden, A day to remember) lecz również dużo muzyki japońskiej a czasami nawet pop ale to zależy od nastroju. Czasami również zdarza mi się coś bazgrać, szczególnie na wykładach.
Oh... i kocham słodycze <3 To coś czego nie potrafię sobie odmówić.
I chyba tyle o mnie. Pozdrawiam
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
Strony : 1
#1 06-06-2015 o 15h18
#2 06-06-2015 o 22h15
Dzień dobry wieczór
Też słucham Black Veil Brides,
mam parę ulubionych kawałków
jak 'Heart Of Fire' czy 'In The End',
ale zastanawiam się jakie są Twoje.
To po pierwsze... a po drugie,
chciałabym wiedzieć jakie konkretnie mangi czytasz
i jaka jest Twoja ulubiona książka.
Jesteś może Otaku?
Ostatnio zmieniony przez Kohaku (06-06-2015 o 22h16)
#3 06-06-2015 o 23h47
Z utworów BvB najbardziej lubię "Fallen Angel", "In The End", "The Mortician’s Daughter" i "Savior". Co do mang, to dużo czytałam i czytam, z ostatnich to Skip Beat!, 1/2 Prince, Ghost Hunt. Książka to "Profesjonalny zwierzołak" A. Bielanin i G. Czernaja.
A co do Otaku to z japońskim znaczeniem się nie utożsamiam Jednak lubię kulturę japońską, czytam mangi w dość sporych ilościach i oglądam anime. Nawet czasem na konwentach się pojawiam, chociaż ostatnio rzadziej.
#4 07-06-2015 o 15h58
Witam Serdecznie!
Jak zauważyłam mamy podobne zainteresowania. Również dużo czytam i czasem coś rysnę jednak piccasem nie jestem.
Masz jakiś inne zainteresowania?
Muzyka może? Albo pisanie?
#5 07-06-2015 o 20h59
Jakieś inne? Nic konkretnego mi nie przychodzi do głowy ^^"