Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1

#1 11-04-2015 o 21h40

Miss'nieobczajona
Sanjita
...
Miejsce: Wejherowo

Cześć! /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/big_smile.png

Gram tu już trochę, więc postanowiłam, że się w końcu przedstawię. /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/tongue.png
Nazywam się Justyna, lat 23 zapewne dla wielu tutaj będę 'staruszką' wiekowo ;D
Studiuję Architekturę krajobrazu (aktualnie jestem podczas pisania i rysowania projektu inżynierskiego, a oczywiście muszę mieć co robić podczas tej roboty dlatego tu jestem ;D )
Generalnie to co studiuję jest i moim hobby. Lubię zieleń i chcę, aby przetrwała, kiedy inni zajmują się tym gdzie by postawić kolejny domek, wieżowiec czy też inny tego typu budynek.
Uwielbiam jazdę na rowerze. Mogłabym każdy dzień spędzić na rowerze jeżdżąc tu i ówdzie, a zima to dla mnie katorga przez tęsknotę za moim ulubionym sportem /vendor/beemoov/forum/../../../public/forum/smilies/tongue.png
Kiedy znajdę czas to czytam. Ulubieni autorzy (i książki): S.King (Lśnienie, Rok wilkołaka, Serca Atlantydów, Oczy Smoka i pare opowieści ze Szkieletowej Załogi), G.Masterton (Sfinks, Dziecko Ciemności), J.K.Rowling (seria Harry'ego Potter'a), J.R.R. Tolkien (Władca pierścieni i Hobbit)
Serie książek(autor): Trylogia Zimnego Ognia (C.S. Friedman), Trylogia Czarnego Maga (T.Canavan)
i książki, do których często wracam: Zapomniane bestie z Eldu (P.A.McKillip), Zadziwiający Maurycy i jego uczone szczury (T. Pratchett), Gwiazd naszych wina (J. Green), Oskar i pani Róża (E. Schmitt)
I tak to jest mniejsza część z książek, które lubię ;P