Witajcie drogie koleżanki!
No cóż.. jeszcze z miesiąc temu nie pomyślałabym, że zawitam na polskiej wersji MB. Pamiętam jak parę lat temu grało się w wersję angielską..
Ale wracając do mojej osoby - studiuję jakże wdzięczną japonistykę w Poznaniu, a mam nadzieję, że za parę lat zrobię jeszcze magisterkę z filologii fińskiej. Chwilowo to odległa przyszłość..
*Jak mnie pamieć nie myli, to kulturą Japonii interesowałam się od początków gimnazjum, także śmieszą mnie dziewuszki, które tak straszliwie podkreślają jak to kochają anime, mangi, japońskie słówka i jakie to są obeznane :3 to takie tru i słag. Krótko pisząc nie znoszę tego sztucznego nawału kinderów nagle zakochanych w Japonii/Korei/Czymkolwiekzewschodu.. Dobra, dobra, już nie skrzeczę.
*Od roku namiętnie grywam na gitarze (takamine 320, którą polecam wszystkim początkującym - coś pięknego.) Może w końcu zagram tak idealnie kawałek Big Bangu - Haru Haru jakbym chciała.
*Jestem uzależniona od piercingu i tuneli, ciągle mi mało! Obecnie tunele tylko po 6mm, mam nadzieję, że będę mieć cierpliwość, żeby do 16mm wytrwać. Również nie przepuszczam żadnego konwentu tattoo. Na konwentach fantasy czy konwentach ściśle związanych z kulturą Japonii też staram się bywać jak najczęściej, niestety studia i praca często powodują, że z wyjazdów muszę rezygnować..:C
*Dla wielu jestem co najmniej dziwna, ponieważ uwielbiam zabawki - kolekcjonuję Barbie (mattel) od rocznika 1980 i MLP (hasbro) od 1990. Ciężko to wszystko dostać, ale od czego jest ebay.
Ogólnie chętnie poznam jak najwięcej osób o podobnych zainteresowaniach/pasjach, także śmiało pisać, cokolwiek.
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
Strony : 1
#1 26-12-2013 o 23h44
#2 30-12-2013 o 11h27
Cześć witamy cię u nas na polskiej stronie.
Powiem coś na temat tych "niby kochających Japonię otaku". Sama jestem otaku i jestem zakochana w mandze, anime i J-Rocku. Według ciebie mogę być tą "psełdo", ale my kochamy Japonię na swój i inny sposób.