Strona główna

Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!

Dyskusja zamknięta

Strony : 1 2

#26 09-12-2013 o 19h57

Miss'OK
Ikuna
:>
Miejsce: Nibylandia

//photo.missfashion.pl/pl/1/16/moy/12535.jpg

Wystraszył mnie, skąd on to wiedział, ale w sumie to tylko sen czemu mam się przejmować.
-A co może miałam siedzieć na nudnych zajęciach i zgłaszać brak pracy domowej bo co nie chciało mi się, co to to nie. Jestem Risa, nauczyciele uważają mnie za idealną uczennicę i nie mogą tego zdania zmienić.
Otto cóż za ciekawe imię, nawet mi się podobało, zdenerwował się, ale to tylko senna mara. Po za tym czemu ja się mu tłumaczę, co on sobie myśli.
- Już się tak nie denerwuj ciężko się odzwyczaić, nie denerwuj się na mnie dobrze Otto?
Uśmiechnęłam się do niego najsłodziej jak potrafiłam, liczyłam że zmięknie i nie będzie się złościł bo naprawdę nie lubię jak ktoś jest na mnie zły, a zwłaszcza chłopak. Zrobiłam słodkie oczy i złapałam go za ramię.
- Chyba się na mnie nie gniewasz co? Wiesz że będzie mi przykro jeśli będziesz zły.

Ostatnio zmieniony przez Ikuna (10-12-2013 o 11h12)

#27 12-12-2013 o 19h09

Miss'gadułka
Lynn
Powinni zrobić anime o ojcu Boruto!
Miejsce: Gdzieś między sadyzmem a przerwą obiadową

Link do zewnętrznego obrazka
W duchu uśmiechnąłem się tak szeroko, że nawet bardziej niż od ucha do ucha. Przyszła moja Risa, wreszcie. Na jej pytanie machnąłem ręką. Przecież mogła tu robić, co tylko chciała, pod warunkiem, że nie będzie mnie oszukiwać, jak tych głupich, naiwnych ludzi z Prawdziwego Świata.
- Nie mogę się na Ciebie denerwować przecież... - powiedziałem wesoło, po chwili przypominając sobie o herbacie. - Minęło co prawda niewiele czasu, ale herbata zdążyła wystygnąć. Wstawiłem już wodę na nową, ale jeśli nie chcesz, nie musimy kontynuować przyjęcia. To zależy od Ciebie - powiedziałem, a zaraz po tym pojawiła się Nana, która, gdyby jej ogonek był choć trochę dłuższy, i o ile byłaby psem, z pewnością by nim zamerdała.