Gra nam zaczela dzialac, pozostal problem pieniedzy, ktorych przez ten czas nie zarobilysmy i np. - w moim przypadku - zostal problem szkolenia na dziennikarke. Bez awarii serwera juz dawno bym je skonczyla, teraz jednak zostaly mi jeszcze 4 dni do konca. Tutaj moje pytanie - w jaki sposob zostanie to zrekompensowane? Nie wyobrazam sobie takiej opcji, ze teraz administracja po prostu nas znowu oleje i bedzie uwazala sprawe za zakonczona. Zalozylam ten topic (moze w zlym dziale, jesli tak, to prosze o przeniesienie) aby tutaj wpisywaly sie dziewczyny, które stracily cokolwiek podczas awarii, nie moze byc tak, ze po prostu przymkniemy oko na ta sprawe.
Druga sprawa to taka, ze moze ktokolwiek raczylby poinformowac nas co tak naprawde sie stalo? Rozumiem - padl serwer. Ale jaka byla tego przyczyna, dlaczego tak dlugo nikt tego nie naprawial, dlaczego nikt nie informowal nas na fanpage na Facebooku? No i jakie sa szanse, ze to sie wiecej nie zdarzy?
Mozemy w ta gre ladowac zarobione przez nas (lub naszych rodzicow) pieniadze, a gra ot tak, z dnia na dzien, po prostu zniknie, a razem z nia nasze pieniadze, ktore w nia zainwestowalysmy?
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
Strony : 1 2
#1 12-11-2013 o 10h32
#2 12-11-2013 o 10h41
Po pierwsze, to nie była awaria serwera, tylko domeny, o czym napisano wyraźnie. To nie jest równoznaczne. A skoro problem leżał w domenie, nie można obwiniać administracji gry - nie jestem pewna na 100% jak było w tym przypadku, ale jeśli problem dotyka domeny, powód może równie dobrze leżeć ze strony polskiego rejestratora domen i wówczas administracja gry nie może zrobić nic, tylko czekać na jego łaskę. Nie chcę bronić tutaj Beemoov, bo nie wiem, jak było tu faktycznie i zapewne nigdy się nie dowiem, niemniej jednak nie ma co wieszać psów na adminach, bo mogą nie być winni.
Druga sprawa - mam czasem wrażenie, że ludziom się wydaje, iż administratorzy gier przeglądarkowych czy przeróżnych portali mają na klawiaturze taki wielki klawisz NAPRAW, który magicznie rozwiązuje wszystkie problemy. Rzeczywistość nie jest taka prosta. Miss Fashion to jest wielka gra, oparta na złożonym silniku. Znalezienie usterki w takiej kobyle może trwać i trwać. Oskarżanie adminów o opieszałość jest naprawdę nie na miejscu, to larum podniesione na Facebooku również.
Co do tego, że gra może zniknąć z dnia na dzień - polecam lekturę regulaminu, który wszystkie akceptowałyśmy przy rejestracji
A od siebie mogę napisać, że gram na Ma Bimbo od 2008 roku i po raz pierwszy zdarzyło się coś takiego, więc nie ma co się obawiać, że problemy mogą się powtórzyć. Sądzę, że to była sytuacja wyjątkowa i - jak wspomniałam pisząc o domenie - administracja Beemoov mogła nie mieć na nią wpływu.
#3 12-11-2013 o 11h01
Pragnę zauważyć, że pretensje dotyczyły głównie braku kontaktu ze strony administracji - pierwszą notkę zamieszczono po czterech dniach, po czym, wbrew zapewnieniom o "informowaniu na bierząco" kompletnie zerwano kontakt. Wystarczyłoby zwykłe "spokojnie, pracujemy nad tym" wypisywane co jakiś czas, aby uspokoić wszystkich. Takie rzucenie "kotleta", które zajęłoby mniej, niż minutę dziennie, a ukoiłoby rozkołatane z tęsknoty serduszka.
#4 12-11-2013 o 11h03
Maniuśka,
do administratorow jak najbardziej mozna miec pretensje o brak jakichkolwiek informacji, pomijajac ten jeden lakoniczny wpis na FB.
Administracja zarzadza gra, oni zajmuja sie gra, powinni takze w przypadku wszelkich awarii (rowniez domenowych ) jak najszybciej postarac sie naprawic problem. Miss fashion ma zrejestrowana domene na home.pl. Dziala tam 24h pomoc. Zgadzam sie z tym,. ze problem jak najbardziej mogl byc powazny i naprawa mogla trwac tyle dni, ale domena zaczela szwankowac dnia 4 listopada, jakakolwiek informacje uzyskalismy dopiero 6 listopada. Byly to dni robocze, a wiec dla mnie calkowita olewka ze strony osob, ktore zajmuja sie ta gra, dopiero po kilku postach na fanepagu uzyskalismy informacje.
Jesli chodzi o regulamin - to fakt, calkiem dobra zagrywka ze strony beemoov, jednak w regulaminie sa tez takie pozycje jak:
- Administratorzy – osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Użytkowników. Administratorzy dbają o to, aby Użytkownicy Serwisu przestrzegali postanowień niniejszego Regulaminu i interweniują w przypadku uzyskania informacji o jego naruszeniu. Do głównych zadań Administratorów należy między innymi odpowiadanie na pytania Użytkowników oraz techniczne administrowanie Forum.
- STRONY nie zostaną posądzaone o zaniedbanie obowiązków jeżeli zostanie im uniemożliwione wykonanie ich części lub całości z powodu siły wyższej, pod warunkiem, że ta STRONA poinformuje o tym drugą stronę listem poleconym z dowodem nadania w ciągu pięciu (5) dni kalendarzowych od zaistniałego wydarzenia uzasadniając charakter siły wyższej w kontekście jurysprudencji francuskiej, wliczając w to atak hakerów internetowych, brak dyspozycyjności materiałów, zaopatrzenia, personelu lub innych; oraz przerwanie, zawieszenie, redukcja lub uszkodzenie elektryczności lub inne i wszystkie przerwania sieci komunikacji elektrycznej.
Ta STRONA dokona wszystkich starań, aby zmiejszyć szkody wyrząone przez siłę wyższą i znaleźć odpowiednie rozwiązanie w celu wykonania zobowiązań tak szybko jak to możliwe.
Jeżeli wykonanie jednego lub wielu zobowiązań jednej lub drugiej STRONY zostanie odwleczone z powodu nieprzewidzianych wypadków spowodowanych przez siły wyższe, wykonanie zobowiązań zostanie zawieszone do momentu zniknięcia wspmnianego wypadku. (tutaj z tym listem poleconym - strzal w stopę, absolutnie nikt przy zdrowych zmyslach by tego nie oczekiwal ) natomiast jakies szersze informowanie, chocby juzn a wspomnianym facebooku - jak najbardziej
Ja jak najbardziej rozumiem - awaria awarią, administatorzy ludźmi, ale jak najbardziej czekam na jakąś rekompensatę, w koncu gra ma odrpężać, a nie wkurzać tym, że ileś tam rzeczy nam przepadło
#5 12-11-2013 o 11h06
Maniuśka napisał
Po pierwsze, to nie była awaria serwera, tylko domeny, o czym napisano wyraźnie. To nie jest równoznaczne. A skoro problem leżał w domenie, nie można obwiniać administracji gry - nie jestem pewna na 100% jak było w tym przypadku, ale jeśli problem dotyka domeny, powód może równie dobrze leżeć ze strony polskiego rejestratora domen i wówczas administracja gry nie może zrobić nic, tylko czekać na jego łaskę. Nie chcę bronić tutaj Beemoov, bo nie wiem, jak było tu faktycznie i zapewne nigdy się nie dowiem, niemniej jednak nie ma co wieszać psów na adminach, bo mogą nie być winni.
Druga sprawa - mam czasem wrażenie, że ludziom się wydaje, iż administratorzy gier przeglądarkowych czy przeróżnych portali mają na klawiaturze taki wielki klawisz NAPRAW, który magicznie rozwiązuje wszystkie problemy. Rzeczywistość nie jest taka prosta. Miss Fashion to jest wielka gra, oparta na złożonym silniku. Znalezienie usterki w takiej kobyle może trwać i trwać. Oskarżanie adminów o opieszałość jest naprawdę nie na miejscu, to larum podniesione na Facebooku również.
Co do tego, że gra może zniknąć z dnia na dzień - polecam lekturę regulaminu, który wszystkie akceptowałyśmy przy rejestracji
A od siebie mogę napisać, że gram na Ma Bimbo od 2008 roku i po raz pierwszy zdarzyło się coś takiego, więc nie ma co się obawiać, że problemy mogą się powtórzyć. Sądzę, że to była sytuacja wyjątkowa i - jak wspomniałam pisząc o domenie - administracja Beemoov mogła nie mieć na nią wpływu.
Mój post nie wniesie nic nowego, chciałam jedynie wyrazić swoje poparcie co do słów Maniuśki. Wiele osób w tygodniu awarii wykazało się niemałą ignorancją, zwalając winę na osoby, które na problemy z domeną miały niewielki wpływ, właściwie to nie miały na niego w ogóle wpływu. W pełni rozumiem to podenerwowanie, wszak wiele osób wydało na swoje misski realne pieniądze, a to już stwarza różnicę i większe przywiązanie do rozwoju wirtualnej postaci. Niestety, smutna prawda - regulamin prawdę Ci powie, nic nie zostało przed nami zatajone, a fakt zaakceptowania regulaminu był jednoznaczny z zapoznaniem się z jego treścią (hej, chyba nie klikamy na oślep w co popadnie, bez zapoznania się wcześniej z treścią, prawda? Jeśli tak to pretensje możemy mieć tylko do siebie ). Możemy natomiast cieszyć się z faktu, że misski żyją i, że w grze nie zaszły większe zmiany na naszą niekorzyść. Mimo wszystko to tylko gra, a nie walka o życie. Po rekompensaty w tym wypadku należałoby zgłosić się prędzej do domeny jak zarządców gry, ale to przecież równa się z niemożliwością Nie liczcie w każdym razie na jakieś odszkodowania, one fakt mogą się pojawić, ale nie muszą. Wszystko zależy od dobrej woli organizatorów, która w rzeczywistości nie jest ich obowiązkiem.
#6 12-11-2013 o 11h21
myślałam, że dostaniemy jakiś bonusik w ramach rekompensaty za przerwę w grze.. no ale trudno.. ważne, że nie trzeba zaczynać od początku i nic poważnego w sumie się nie stało
..prawdziwa sztuka?..być sobą w dzisiejszych czasach..
#7 12-11-2013 o 11h25
Crewedka, informacja była w 3 dniu, a w zasadzie w nocy z wtorku na środę, trzeci dzień nawet się nie zaczął ;3 Choć u różnych osób gra przestała działać w różnym czasie, więc faktycznie możemy mieć małe rozbieżności czasu.
Kosia1, owszem, powinni jak najszybciej wziąć się do roboty - ale już napisałam, że to mogło nie zależeć od nich. Co do tej dwudziestoczterogodzinnej pomocy home.pl, to równie dobrze z ich strony naprawa mogła trwać kilka dni, a administracja Beemoov mogła zgłosić problem i 5 minut po zauważeniu awarii. Nie widzę też sensu w pisaniu dwudziestu informacji na Facebooku o treści "pracujemy nad tym", bo nic one nie wnoszą. Administracja poinformowała, że problem istnieje i może potrwać, czyli wykonała swój obowiązek. Wypełniono tym samym przytoczony przez Ciebie warunek regulaminu. I czy ten wpis był lakoniczny?
Wyraźnie podano przyczynę awarii i przypuszczalny czas rozwiązania (prawda, że się wydłużył).
Co do rekompensaty, fakt, że miły byłby taki gest ze strony Beemoov, ale jak napisała Ikan, Beemoov może nie poczuć się w obowiązku zrekompensowania nam straconego tygodnia. Nie świadczyłoby to o nich dobrze, ale cóż... niestety mogą to zrobić. Mnie też ta sytuacja nie cieszy, bo straciłam tydzień łapania Fluncha i mnóstwo kasy oraz MN, ale nie ma sensu przyjmować postawy roszczeniowej, bo w tym wypadku nie mamy podstaw. Ewentualnie ten fragment o zmniejszeniu szkód... ale czy można w tym przypadku mówić o jakichkolwiek szkodach? Nasze Misski nie padły, i żadna z nas nie straciła nawet grosika z tego, co zdobyła wcześniej... trudno powiedzieć, czy Beemoov uzna ten stracony tydzień za szkodę. Możemy mieć tylko nadzieję, że tak będzie i czekać na jakiś znak od adminów.
Ostatnio zmieniony przez Maniuśka (12-11-2013 o 11h26)
#8 12-11-2013 o 11h26
Bardzo dziękuję administracji za "zadośćuczynienie" za awarię - przyznam, że takiej kwoty się nie spodziewałam (*o*)
#9 12-11-2013 o 11h26
Dostałam 10 000 MM nawet miła rekompensata.
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
#10 12-11-2013 o 11h29
Ja dostałam 12 000 MM... ciekawe, od czego zależy wysokość tej rekompensaty.
Tak czy inaczej mam nadzieję, że osoby, które chciały się sądzić i pisały o adminach Beemoov śmiejących się przy kawce, następnym razem pohamują emocje
#11 12-11-2013 o 11h33
sorry, ja tez 12, źle spojrzałam.
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
#12 12-11-2013 o 11h35
hmm w jaki sposob to dostalyscie? Ja nic nie otrzymalam
#13 12-11-2013 o 11h36
Spróbuj się wylogować i zalogować - ja tak zrobiłam po poście Crewedki iod razu wyskoczyła wiadomość.
#14 12-11-2013 o 11h37
Kosia1 napisał
hmm w jaki sposob to dostalyscie? Ja nic nie otrzymalam
Przelogowałam się i wyskoczyła mi informacja.
#15 12-11-2013 o 11h38
Faktycznie, u mnie tez to zadzialalo. No i spoko, na tym mi wlasnie zalezalo, chociaz tez mi szkoda mojego szkolenia, ale to nic Wazne, ze jednak jakas rekompensata byla ,i to dosc spora
#16 12-11-2013 o 11h42
Spora i miła (chociaż i tak jestem o 4 tysie do tyłu ^^). Szkoda, że miskę nakarmiłam przed komunikatem Wilk syty i owca cała.
#17 12-11-2013 o 15h08
Chyba najwazniejsze ze gra wrocila
stesknilam sie strasznie
Ostatnio zmieniony przez fifi2 (12-11-2013 o 17h38)
"Moda to zasada, ze stroj uzupełnia kobietę. Nigdy odwrotnie" Hubert de Givenchy
#18 12-11-2013 o 15h46
Dobrze, że wszystko jest już cacy. Wprawdzie jest opóźniona z poziomami, bo mam sporo do nadrobienia z tego co planowałam, ale nic nie można było na to poradzić. Miło było otrzymać 12 000 MM, choć większość poszła już na papier przez pożerającą gwiazdę, no i wolałabym też jakiś prezencik, ale problem dotknął tylko PL wersji, więc nie dziwię się, że tak się wszystko złożyło.
Witajcie z powrotem dziewczyny.
#19 12-11-2013 o 17h56
Miło zobaczyć, że MF znów zaczęło funkcjonować ^^ Co jak co, ale brakowało mi przebywania tutaj dla zabicia czasu
#20 12-11-2013 o 18h04
Hura, radujcie się wszyscy - ponad tydzień bez MF to jakaś męczarnia, a teraz jakoś nie mogę się przyzwyczaić O_o ... To będzie trudne
#21 12-11-2013 o 20h34
Szczerze mówiąc to te 12tyś MM zamieniłabym na skończenie zadania (mam do utrzymania dużą willę przez jeszcze 8 dni) a tak, dla mnie to kolejny tydzień zmarnowany. Szkoda spodziewałam się większego przejęcia się albo chociaż możliwości wyboru czy chcemy by ten czas co miss sobie żyły z wyłączeniem zabicia ich, wdrążyć w życie, czy zadowolić się 12tyś kask i(no chyba że jak domena is dead to wszystko is dead i reset do ustawień, gdy wszystko było dobrze ;d).No ale... Było by to miłe z ich strony jakby się dało ;]
#22 12-11-2013 o 20h39
A ja wprost przeciwnie- tak długa przerwa uświadomiła mi, że... tu nie ma co robić włączyłam stronę, w pierwszej chwili ucieszyłam się niezmiernie, po czym- po 3 min zamknęłam.
#23 13-11-2013 o 11h43
też tak miałam... Najpierw radocha... Nareście.... a potem po 5 min wyłączyłam ją i stwierdziłam, że nawet nie mam co robić na tej grze
#24 13-11-2013 o 12h11
Z jednej strony dobra była taka przerwa, bo uświadomiłam sobie że się uzależniłam i stanowczo za dużo pieniędzy tu wydałam. Aż miałam moralniaka przez to Hallowween, przynajmniej się opamiętam. Dopiero przed chwilą zauważyłam że znowu działa.
#25 13-11-2013 o 13h36
Hah ja zauważyłam, że stronka działa dopiero teraz "refleks szachisty mode on'. O ile na początku wchodziłam codziennie na stronkę, że by zobaczyć czy działa to później mi przeszło i się nawet przyzwyczaiłam, że stronka nie działa. W sumie to anwet dobrze, że tak się stało bo uświadomiło mi, że troszku za dużo czasu tu spędzam, żeby nie być wrednym, to taka awaria przydałaby się też na innych stronach przy których spędzam zbyt dużo czasu. Przechodząc do meritum sprawy cieszę się, że ekipa naprawiła problem i wszystko działa oraz, że dostaliśmy zadośćuczynienie.
Strony : 1 2