Cóż, gram w to już dobre parędziesiąt dni, ale jakoś nie kwapiłam się zbytnio do wejścia na forum. Stwierdziłam, że dzisiaj jest czas odpowiedni ;]
Na imię mi Żaneta, mam 22 lata, ale widzę, że nie tylko ja tu sięgam wiekiem ponad 18 ;]
Lubię rysować (konkretnie - bawię się ołówkiem i może kiedyś zamieszczę prace), lubię również projektować ubrania i inne rzeczy związane z zajęciami manualnymi.
Moim hobby jest zbieranie kluczy, mam ich nieco ponad setkę, ale chętnie pozbierałabym jeszcze. Niestety ludzie ostatnio nie lubują się w gubieniu kluczy :D
Ponadto jest marzycielką i mam rozbudowaną fantazję (proszę, tylko bez skojarzeń). Marzyło mi się zostać aktorką, ale jakoś nie wiem jak się za to zabrać żeby dobrze wyszło. Pracuję, studiuję, dorabiam (oczywiście w pracy :P).
Mam dwóch braci, świnkę morską i dwa Ryżowce + 3 pisklęta (nie jestem hodowcą, wyszły niechcący xD).
Jeśli macie jakieś pytania, to chętnie po odpowiadam na każde mi zadane.
Póki co pozdrawiam serdecznie :]
Forum - Missfashion.pl, gra o modzie dla dziewczyn!
Strony : 1
#1 24-10-2013 o 23h54
#2 25-10-2013 o 14h22
Witaj. Nie tylko ty tu jesteś po osiemnastce. W zbieraniu kluczy również się lubuję, ale nigdy nie narzekam na niedobór gdyż wiecznie gubię. Szczerze kocham gubić różne rzeczy. A jak ptaszki mają na imię?
#3 27-10-2013 o 08h54
Moje Ryżyki? Nadałam im bardzo poważne imiona, takie jak Uriel i Neliel ;]
Trzy małe jeszcze nie wiem, zależy czym się będą wyróżniać
#4 30-10-2013 o 17h15
Bez skojarzeń, a Ty jakie miałaś Kiedyś znalazłam super klucz, taki duży, stary... Byłam wtedy mała i wyobrażałam sobie, że to klucz do zaczarowanego ogrodu! Niestety ogrodu nie znalazłam, ale klucz mam nadal, tylko chwilowo nie wiem gdzie Czyli rozumiem, że lepiej w Twojej okolicy kluczy nie gubić, bo szansa na odnalezienie ich jest nikła Powinnaś zostawiać liścik, że nie zamierzasz ich wykorzystywać do celów innych niż kolekcjonerskie, żeby ludzie w obawie przez włamaniem nie wymieniali zamków Pozdrawiam!